Jumaat, 8 Mac 2013

  
SweetHeart Balqis <3 !!

Haluww My Dear Blog ! Haluw ReaderS ... 
Ekceli,Aku buat Entry nii Sebab ,Aku Rinduuuu Sama Balqisss ! Sapa Balqis ?? u wana know ... She is my nephew ... bukan anak kakak aku , tapi anak kakak sepupu aku .. Pepagi tengok-2 gambar Nampak gambar c Kecik niii Terus Rinduuu ... Acctlly Balqis bukan “Anak bua” sulung, klu ikut Berhambur suda anak bua nii Tapi ... Tapi ... Kenapa dia seja y aku rindu ?? 

NurQalesya Hidayahtul balqis <3 And Muhammad Izz Rayyan Shah

Sebab mama Dia tu haa rapat ngan aku .. Kira Kazen paling akrab dengan aku la.. banyak-2 kazen aku mama dia seja aku boleh kongsi cerita dari dia zaman skola menengah,zaman bertunang,zaman berkahwin dan sekarang suda bergelar “ Mama Balqis “ ... Lagipun masa mama dya ni tgh Mengandung ! Aku laaa Peneman mamanya p mana-2,, asal hujung Minggu mamanya ni bawa aku berjalan,Papanya pulak terpaksa bertugas di semenanjung .. bayangkan la ..kazen aku ni mengandung Xda Husband di sisi .. Sampai Saat melahirkan pun Husband xda ... Seminggu usia Balqis ni baru Papanya Ada .. Dan sekarang pulak Diorang b’hijrah ke negeri Sembilan,and aku pula ada d sini ... x jauh pun dari negeri Sembilan .. Ada masa nanti boleh jumpa ! Rinduuuuu sangat sama balqiss Techikkk Niii .. Besar Nanti jadi anak Solehah .. 


 Mamanya Bilang pipi kami sama tembam-2Gitu lorhh XD 

# Ada Masa Nanti kita Jumpa ya Balqis <3 a.k.a Angry Bird Aunty ! Hehe


2 comments:

NUR SABRINA FIRZANAH berkata...

eee comelnya ><

Alynn Nyzaa berkata...

comel nye..;D
Jom shopping! ;)
jemput singgah sini>> http://alynnnyzaa.blogspot.com/2013/04/buy-more-discount-more.html

Catat Ulasan

K-ON

k-on photo: MrKapre-1 MrKapre-1_zps17081628.gif