Rabu, 20 Mac 2013

Kerana Enjin !!


Hello ... readers !
Entry ni simple jak,aku mau gtau insiden y agak lucu bagi aku .. xtau la kmurang .. hehe insiden ni berlaku semalam .. critanya mcam ni aku ni da lama x driving since aku b’hijrah tempat baru .. aku xtau lagi jalan-2 area sini so aku x bawa la kereta .. semalam tu keluar dari restoran Awwa Bistro ,aku cakap dgn my mom “ mak,Biar la aku bawa kereta,nda bnyk kereta juga kan “ cmtu la aku ckp.. lepas tu aku masuk kereta la ni masuk kan kunci,hidupkan lampu ,pakai seat belt segala,handbrek pun suda diturunkan gear masuk gear R ..




ekceli aku bawa Keta Auto jak pun hehe ... semua perkara asas aku da buat ... tapi kan ... masa aku mau tekan minyak untuk reverse .. kereta x reverse pun tapi makin ke depan .. 2x macam tu kereta x reverse aku tekan brek ... aku panic sekejap ..apa hal nii xmau reverse ,my mom d sebelah pun hairan ..kenapa ,sampai  suru aku keluar .. tapi aku piker jap .. apa y xkena ... jeng .. jeng ..then baru aku perasan ..Enjin Kereta x hidup !! Haha .. my mom y tgh marah tu pun ... ketawa sama haha .. Laaa Rupanya Enjin x hidupppp .. Bila Enjin Da hidup Baru la semuanya lancar ,selamat jugak la sampai ke rumah without any problem else... hehe J

ni kes telampau eksaited bawa kereta sampai enjin pun lupa kasi hidup ! pada new driver ka / driver-2 lain jgn jadi macam aku hehe .. PeAcee !! 


1 comments:

faqrul berkata...

enjin tak hidup leh tekan minyak dh ... pelik ha3..

Catat Ulasan

K-ON

k-on photo: MrKapre-1 MrKapre-1_zps17081628.gif