Rabu, 10 Oktober 2012

[] Feeling []



Seriously aku xda mood ! … Feeling ?? aku memang xda perasaan sekarang ni.. kosong- Kosong …. ( Lagu najwa ) .. ahh ! bagus lagi nyanyi lagu hindustan skang ni,, t’hibur jugak … hoho ~~



Seandainya ada Button delete dalam body ni .. aku klik jak YES ! … Semua feeling pun Hilang, jadilah manusia yang xda perasaan. Klu disamakan dengan robot ,boleh la jugak .. robot mana ada feeling,kepala hotak jak kena program .. ni manusia Ada Hotak ,, tpi Xda perasaan .. hahai .. macam mana la hidup xda perasaan ni ?? ada ka manusia macam ni .. ada rasanya … yang suka buang anak tu la .. xda perasaan ! ROBOT .. Suka2 seja Buang anak , D tong sampah,dalam tandas ..lagi dahsyat Buang dari tempat tinggi …. Ya rabb … Ingat 2 anak patung ka ???! Stupida !

Alahaiii .. aku terlebih feeling suda ni .. daripada xda feeling tiba2 panas Sebut orang yang suka Buang anak ni ? myb orang yang buat cam ni dulu makbapa dya pernah terniat buang dya .. tapi x sampai hati.. ( Stop buat andaian ) Aku bukan penganalisis jenayah-mayah nii …

#Oh..Feeling,,plz get well soon ..[


2 comments:

Cik Tyra Lee berkata...

perghh.. salute! hehe

ain myra berkata...

Tyra : hehehe ... :)bla xda mood kuar isu semasa hihi

Catat Ulasan

K-ON

k-on photo: MrKapre-1 MrKapre-1_zps17081628.gif