Rabu, 10 Oktober 2012

Tamil Songs

Entry ni video lagu tamil seja .. haha , jangan hairan,jgn ketawa .. aku memang layan movie tamil ! Cuba dengar and nyanyi sekali la haha … ( T’belit lidah ) hei3x .. b’gaduh urat-urat dalam lidah ni hahaha … b’cakap Malayalam punya pasal :p




Hero lelaki tu nama dya Jeeva and that heroin nama dya Shreya saran .. tengok ~~ nama diorang ni pun aku tau .. sah la aku ni peminat Tamil movie kan2x ??

Mesti ada orang meluat baca entry nii .. ! kakak aku la haha … peminat Korea vs Tamil. Korea 2 Harap muka pakai plastic surgery, tamil x Plastik,original ok.. Tuff2x lagi, Biarpun itam2 .. Macho jugak lalala .

Korea tu hmm,, klu Hero nangis ..So sweet la terus .. Tengok hero tamil macho giler,klu bahagian aksi sudah naaa .. terserlah kejantanan .. hak3x .. hero sudah mati pun ble hidup balik Klu cerita tamil ni…

# Ok …ini seja la..bisa ku Kongsi ….The Tamil Songs .. y x minat,x layan menatang ni,, try la sekali muahaha .. aku pun x minat korea,Cuma ada 2-3 cerita korea tu aku layan jugak la.. 

0 comments:

Catat Ulasan

K-ON

k-on photo: MrKapre-1 MrKapre-1_zps17081628.gif