Sabtu, 8 September 2012

Erti Merdeka bagi Ku



Merdekakan hati,bebaskan Diriku Dari Cinta ! .. Yeah .. Merdeka ..
Kan sedang bulan kemerdekaan sekarang ni.. so Inilah masanya klu mau merdeka betul2,merdeka dari segala perasaan .. Perasaan apa 2 ?? perasaan Mencintai walaupun x berbalas sebenarnya,adakah orang Cinta ?? ermm .. Xda Pown

Ok stop cinta cintun ni.Cuma mau share erti kemerdekaan bagi aku.
Macam d awal-awal post ni,Merdeka kan Hati,huhu .. aku memerdekakan hati ni dari mengingat dirinya lagi,merdekakan hati dari punya rasa terhadap dirinya,kerna untuk apa aku terus berjuang walau sedar hakikatnya perjuangan itu nanti temui jalan buntu d akhir penantian.haa walaupun sebelum ini pernah menyatakan yang aku xkan berhenti menanti.. always waiting la konon.But I think better I Take back the words.lagi pon better aku hidup macam orang lain,hidup yang lebih baik kan.walaupun kadang kadang xda salah untuk teruskan perjuangan menanti kehadiran sang “ ArjunaCrang” nii.tapi aku harus berfikiran positif ,bahawa andai ada jodoh x kira la d mana pon,tetap bersama juga. Semua orang pun kan cakap macam nii untuk mnyedapkan hati seja. Daripada makan hati bagus d kasi sedap hati ni .. tenang juga Jiwa ! 


# That’s All . . . J

0 comments:

Catat Ulasan

K-ON

k-on photo: MrKapre-1 MrKapre-1_zps17081628.gif