Ahad, 30 September 2012

Anak Jiran ...




Lama x update Blog Likeskooltyme ! apa citer ?? opkos la sbb xda masa weii,sibuk dengan keja then melalak d uma hari2 macam mandur pulang2 keja tgok uma berhambur t’pksa kemas,arah adik Bongsu kemas tuu kemas nii .. sampai clear d mata aku. Ada kakak x boleh harap ..  eeiihh kin panas  ! Tekanan jiwa x lama nii .Ok Stop memanas !

Ni kali mau tambah lagi koleksi Storey moorey aku ni.. Baru ada masa  ba .. J pasal apa ?? haa pasal anak jiran aku nii laa ..



Comeii kan ?? nama dya Farisya,dya nii pantang seja pagar besar ruma dya terbuka, sepantas kilat lari p uma kami .. sampai makbapa dya pun x perasan dya da sampai d uma sebelah .. huhu nakalnya budak nii .. Ada sekali masa Puasa hari tu,Puasa Pertama .. boleh2x nya makbapa,n kakak2 dya x perasan dya masuk uma kami .. Siap B’buka ngn kami semua lagi .. kesian kakaknya sebelum azan lagi terpaksa dtg uma ambik farisya la konon2 ,tapi kami cakap xpala dya buka sini .. lepas buka nanti kami hantar .. alalala


kami suka bila dya datang, meriah juga uma kami tu .. maklum la uma kami mana ada budak kecik mau d manja2, semua da besar2 . adik Bongsu ?? hmm Da besar pun,besar dari aku lagi klu orang tgok macam dya yang abang hurmm .. klu d suru Sempat lagi melawan ! mngasi panas .. tapi d sayang Juga ! nama pun Bongsu opkos la d sayang2x, 2 klu dengar cakap la ,klu x dengar cakap .. Naa .. Siap la dya .. hohoho



Sekarang jarang da dya dtg uma,sebab da kena “Guard” .. alaa kcian nyaa .. X boleh da dya Meloloskan diri ke uma sebelah hehe .. x dtg uma pun masih bole tgok gelagat dya. Kadang petang/pagi klu Nampak kami d luar .. pandai jugak dya panggil “ kakak “ tpi klu makbapa dya xda haa .. dya panggil “ oii2x “ seja, haha …sapa ajar dya xtau la. Kena marah baru panggil baik2 .. alaa biasa la tu kan budak kecik ,, ada la tu orang y dya dgr pagil mcm tu sbb tu dya t’ikut2x..

okehh ... Cukup la nii cita sal ank orang seja,, ank sendiri ?? haha ...
* Blurrr seketika,no answer   ... Klu Ank kucing tu adala ! 

3 comments:

kyo_9 berkata...

pergh..
seksi giler gambar pertama tu.. :hoho
salam ziarah~

Nurul Nadia berkata...

omeynyer...ank sape tue...hihi

ain myra berkata...

Kyo_9 : Salam ziarah kembali ,, Hek3x .. 2la pasal Seksii dak kecik tu ..

Nadia : Ank Jiran kita la .. hehe :)

Catat Ulasan

K-ON

k-on photo: MrKapre-1 MrKapre-1_zps17081628.gif